Урок 2.
Тема уроку. Міжнаціональні конфлікти в умовах війни. Людина на фронті й у тилу.
1. Опрацювати § 2 с. 22 підручника
2. Виписати в зошит визначення на с. 22, 24.
3. Опрацювати історичні документи на с. 29, 30 та відповісти на питання до них.
4. Переглянути відеоурок "Міжнаціональні конфлікти в умовах війни"
5. Відповісти на питання с. 31
Урок 3.
Тема уроку. Російська революція 1917 р. та її вплив на перебіг війни. Брестський мирний договір.
1. Опрацювати §3 с. 32 підручника
2. Опрацювати історичні документи на с. 33, 34 та відповісти на питання до них.
3. Переглянути відеоурок "Російська революція 1917 р. та її вплив на перебіг війни. Брестський мирний договір. "
4. Відповісти на питання с. 40
Урок 4.
Тема уроку. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу
Практичне заняття
1. Опрацювати Матеріал до практичного заняття «Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту й тилу» с. 40 підручника
2. Виконати завдання.
3. Відправити на перевірку у Viber в оп
Тема 2. Облаштування повоєнного світу.
Урок 5.
Тема уроку. Паризька мирна конференція.
1. Опрацювати §4 с. 46 підручника
2. Опрацювати історичні документи на с. 47, 48 та відповісти на питання до них.
3. Опрацювати таблицю на с. 52
4. Виписати в зошит визначення на с. 55
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Паризька мирна конференція."
4. Відповісти на питання с. 56
Урок 6.
Тема уроку. Вашингтонська конференція та нестабільність міждержавних відносин.
1. Опрацювати §5 с. 56 підручника
2. Опрацювати історичні документи на с. 59, 62 та відповісти на питання до них.
3. Опрацювати таблицю на с. 57, 58, 59
4. Заповнити таблицю с. 63
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Вашингтонська конференція"
4. Відповісти на питання с. 63
Урок 7.
Тема уроку. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.
1. Опрацювати матеріал до практичного заняття «Вогнища напруження в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння» с. 64 підручника
2. Відповісти на питання на с. 64
3. Виконану роботу відправити на viber в оп для перевірки
Тема 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період
Урок 8.
Тема уроку. Сполучені Штати Америки.
1. Прочитати §6 с. 72 підручника
2. Опрацювати історичні документи на с. 59, 62 та відповісти на питання до них.
3. Опрацювати діаграму на с. 72 та відповісти на питання до неї.
4. Виписати в зошит визначення на с.72, 73, 78, 79
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "США"
4. Відповісти на питання с. 80
Урок 9.
Тема уроку. Велика Британія.
1. Прочитати § 7 с. 81 підручника
2. Опрацювати таблиці на с. 81, 86 .
3. Опрацювати діаграму на с. 85 та відповісти на питання до неї.
4. Ознайомитись з біографіями особистостей на с.82, 83
5. Опрацювати історичний документ на с. 84 та відповісти на питання до нього.
6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
7. Переглянути відеоурок "Велика Британія"
8. Відповісти на питання с. 88
Урок 10.
Тема уроку. Франція
1. Прочитати § 8 с. 88 підручника
2. Опрацювати таблицю на с. 88
3. Опрацювати діаграми на с. 89, 94 та відповісти на питання до них.
4. Ознайомитись з біографією Едуарда Даладьє на с.95
5. Опрацювати історичні документи на с. 90, 93 та відповісти на питання до них.
6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
7. Переглянути відеоурок "Франція"
8. Відповісти на питання с. 95
Урок 11.
Тема уроку. Італія
1. Прочитати § 9 с. 95 підручника
2. Опрацювати таблицю на с. 96, 99
3. Опрацювати діаграму 98 та відповісти на питання до неї.
4. Ознайомитись з біографією Б. Муссоліні на с.97
5. Переписати в зошит визначення на с. 97.
6. Опрацювати історичні документи на с. 100, 102, 103 та відповісти на питання до них.
7. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
8. Переглянути відеоурок "Італія"
9. Відповісти на питання с. 103 (усно)
Урок 12.
Тема уроку. Німеччина
1. Прочитати § 10 с. 104 підручника
2. Опрацювати таблиці на с. 106, 111
3. Опрацювати діаграми 107, 108, 111, 112 та відповісти на питання до них.
4. Ознайомитись з біографією А. Гітлера на с.110
5. Переписати в зошит визначення на с. 109.
6. Опрацювати історичні документи на с. 106, 108, 109, 112, 113 та відповісти на питання до них.
7. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
8. Переглянути відеоурок "Німеччина"
9. Відповісти на питання с. 114 (усно)
Урок 13.
Тема уроку. Союз Радянських/ Совєтських Соціалістичних Республік
1. Прочитати § 11 с. 114 підручника
2. Опрацювати схеми 117, 118 та відповісти на питання до них.
3. Ознайомитись з біографіями на с.115, 116, 119
4. Опрацювати історичні документи на с. 116, 121, 122 та відповісти на питання до них.
4. Переглянути презентаціюта скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Радянський Союз"
7. Відповісти на питання с. 123 (усно)
Урок 14.
Тема уроку. Виклики міжвоєнного часу.
1. Прочитати § 12 с. 124 підручника
2. Опрацювати таблицю 127 та відповісти на питання до них.
3. Ознайомитись з біографією Д. Кейнса на с.124
4. Записати в зошит визначення на с. 125, 126
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Виклики міжвоєнного часу"
7. Відповісти на питання с. 130 (усно)
Урок 15.
Тема уроку. Тоталітарні режими
Практичне заняття
1. Опрацювати матеріал до практичного заняття "Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю.» с. 131 підручника
2. Відповісти на питання на с. 131, 132 (письмово)
3. Виконану роботу відправити на viber в оп для перевірки
Урок 16.
Тема уроку. Узагальнення. Тематичний контроль
Завдання
1. Повторити § 6 - 12 с.72 - 124 підручника
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІІІ «Провідні держави світу в міжвоєнний період»
3. Виконати тестові завдання за посиланням наданим перед уроком у viber
Тема уроку. Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Чехословацька республіка.
1. Прочитати § 13 с. 136 підручника
2. Ознайомитись з біографіями Ю. Пілсудського на с.136 та Т. Масарика с. 140
3. Записати в зошит визначення на с. 137, 141, 142
4. Опрацювати історичні документи на с. 138 та відповісти на питання до них (усно)
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Чехословацька республіка."
7. Відповісти на питання с. 143 (усно)
Тема уроку. Угорська революція. Режим М. Горті. Румунія в міжвоєнні роки.
1. Прочитати § 14 с. 144-148 підручника
2. Ознайомитись з біографіями М. Горті на с.145 та Й. Антонеску с. 148
3. Записати в зошит визначення на с. 147
4. Опрацювати історичні документи на с. 146, 147 та відповісти на питання до них (усно)
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Угорщина. Румунія"
7. Відповісти на питання с. 151 питання 1-4 (усно)
Тема уроку. Болгарія в міжвоєнний період. Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії.
1. Прочитати § 14 с.148 - 151 підручника
2. Записати в зошит визначення на с. 150
3. Опрацювати діаграму на с. 150 та відповісти на питання до неї
4. Опрацювати історичні документи на с. 149, 150, 151 та відповісти на питання до них (усно)
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Болгарія. Югославія"
7. Відповісти на питання с. 151 (усно)
Урок 20.
Тема уроку. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом
Практичне заняття
1. Опрацювати матеріал до практичного заняття "«Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом» с. 152 підручника
2. Відповісти на питання на с. 152, 153 (письмово)
3. Виконану роботу відправити на viber в оп для перевірки
Урок 21.
Тема уроку. Узагальнення. Тематичний контроль
Завдання
1. Повторити § 13-14 с.135 - 152 підручника
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІV с. 154 «Держави Центрально-Східної Європи»
3. Виконати тестові завдання за посиланням наданим перед уроком у viber
Тема 5. Держави Азії та Латинської Америки.
Тема уроку. Японія. Китай.
1. Прочитати § 15 с.156 - 159 підручника
2. Ознайомитись з біографіями Чан Кайши с. 158 та Мао Цзедуна с. 159
3. Опрацювати схему на с. 157 та відповісти на питання до неї (усно)
4. Опрацювати історичні документи на с. 156, 157 та відповісти на питання до них (усно)
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Китай"
7. Відповісти на питання с. 162 питання 1-5 (усно)
Тема уроку. Індія. Країни Передньої Азії.
1. Прочитати § 15 с.159 та 16 с. 162 - 166 підручника
2. Ознайомитись з біографіями М. К. Ганді с. 160 та М. К. Ататюрка с. 162
3. Опрацювати схеми на с. 164, 165 та відповісти на питання до них (усно)
4. Опрацювати історичний документ на с. 166 та відповісти на питання до нього (усно)
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відерурок "Держави Передньої і Центральної Азії."
7. Відповісти на питання с. 168 питання 1-8 (усно)
Тема уроку. Латинська Америка
1. Прочитати §16 с.166 підручника
2. Виписти в зошит поняття на с. 167
3. Опрацювати схему на с. 168 та відповісти на питання до неї (усно)
4. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
5. Переглянути відеоурок "Держави Азії та Латинської Америки."
6. Відповісти на питання с. 168 питання 9-10 (усно)
Урок 25.
Тема уроку. Азія та Латинська Америка
Практичне заняття
1. Опрацювати матеріал до практичного заняття "Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів» с. 169 підручника
2. Відповісти на питання на с. 169 - 170 (Японія) (письмово)
3. Виконану роботу відправити на viber в оп для перевірки
Тема 6. Передумови Другої світової війни.
Тема уроку. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів.
1. Прочитати §17 с.174 підручника
2. Виписти в зошит поняття на с. 175
3. Опрацювати історичні документи на с. 176, 176, 177 та відповісти на питання до них (усно)
4. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
5. Відповісти на питання с. 178 питання 9-10 (усно)
Тема уроку. Політика “умиротворення” агресора
1. Прочитати §18 та 19 с.179, 184 підручника
2. Виписти в зошит поняття на с. 178, 183, 185, 186
3. Опрацювати історичні документи на с. 182, 186, 188, 189, 190, 191 та відповісти на питання до них (усно)
4. Виписати в зошит дати на с. 184
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок за посиланням "Політика умиротворення агресора та її крах"
7. Відповісти на питання с. 184, 192, 193
Тема уроку. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел
Практичне заняття
1. Опрацювати матеріал до практичного заняття "Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел" с. 193 підручника
2. Виконати письмово роботу 4."Українське питання" напередодні Другої світової війни
3. Виконану роботу відправити на viber в оп для перевірки
4. Виконати тестові завдання за посиланням наданим перед уроком
Тема 7. Друга світова війна
Тема уроку. Причини, характер, періодизація Другої світової війни
1. Прочитати §20 с.200 підручника
2. Виписати в зошит поняття на с. 205
3. Ознайомитись з біографією В. Черілля с. 206
4. Опрацювати діаграми на с. 203 та відповісти на питання до них
3. Опрацювати історичні документи на с. 202, 203, 204 та відповісти на питання до них (усно)
6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
7. Переглянути відеоурок "Причини, характер, періодизація"
8. Відповісти на питання с. 209 (усно)
Тема уроку. Особливості окупаційного режиму, колабораціонізм, рух
Опору, стратегії виживання.1. Прочитати §20 с.200 підручника
2. Виписати в зошит поняття на с. 205
3. Ознайомитись з біографією В. Черілля с. 206
4. Опрацювати діаграми на с. 203 та відповісти на питання до них
3. Опрацювати історичні документи на с. 202, 203, 204 та відповісти на питання до них (усно)
6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
7. Переглянути відеоурок "Причини, характер, періодизація"
8. Відповісти на питання с. 209 (усно)
Тема уроку. Особливості окупаційного режиму, колабораціонізм, рух
Опору, стратегії виживання.
1. Прочитати §21, 22 с. 209, 218 підручника
2. Виписати в зошит поняття на с. 214, 215, 216
3. Ознайомитись з біографією В. Черілля с. 206
4. Опрацювати діаграми на с. 210 та відповісти на питання до них
5. Опрацювати історичні документи на с. 211, 212, 213, 219 та відповісти на питання до них (усно)
6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
7. Переглянути відеоурок "Окупаційний режим в поневолених країнах"
8. Відповісти на питання с. 224 (усно)
Тема уроку. Капітуляція нацистської Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями.
1. Прочитати §23, 22 с. 225, 218 підручника
2. Виписати в зошит поняття на с. 225,
3. Ознайомитись з біографіями Д. Макартур с. 233 та Шарля де Голля с. 228
4. Опрацювати діаграми на с. 237 та відповісти на питання до них
5. Опрацювати історичні документи на с. 226, 230, 231, 235, 236, 237 та відповісти на питання до них (усно)
6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
7. Переглянути відеоурок "Завершення та підсумки Другої світової війни"
8. Відповісти на питання с. 224 (усно)
Тема уроку. Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.
Практичне заняття
1. Опрацювати матеріал до практичного заняття "Примусова праця у Третьому Рейху. " с. 239 підручника
2. Відповісти на питання с. 240 - 241 (письмово)
3. Виконану роботу відправити на viber в оп для перевірки
4. Виконати тестові завдання за посиланням наданим перед уроком
Тема 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період
Тема уроку. Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей.
1. Прочитати §25 с. 224, 218 підручника
2. Виписати в зошит поняття на с. 247, 248,
3. Ознайомитись з біографіями А. Енштейна с. 245
4. Опрацювати історичні документи на с. 248 та відповісти на питання до них (усно)
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Повсякденне життя і культура в міжвоєнний період"
7. Відповісти на питання с. 249-250 (усно)
Тема уроку. Основні ідеї й течії модернізму.
1. Прочитати §26 с. 250 підручника
2. Виписати в зошит поняття на с. 251, 252, 253
3. Ознайомитись з біографіями С. Далі с. 251, Ч. Чапліна с. 252
4. Опрацювати історичні документи на с. 254 та відповісти на питання до них (усно)
6. Вмписати в зошит дати основних подій с.255
5. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект
6. Переглянути відеоурок "Освіта, наука, література в міжвоєнний період"
7. Відповісти на питання с. 255 (усно)
Тема уроку. Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і тоталітаризму
1. Опрацювати матеріали до практичного заняття
2. Відповісти на питання
3. Виконану роботу відправити на viber в оп для перевірки
4. Виконати тестові завдання за посиланням наданим перед уроком
Немає коментарів:
Дописати коментар