Всесвітня історія ІІ курс


Всесвітня історія

 Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ 

Урок 1.  

Тема. Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин.   Організація Об’єднаних Націй (ООН).                                                                                                                           Завдання

 1. Опрацювати § 1 с. 7 підручника

 2. Переглянути презентацію за посилання та скласти за нею опорний конспект

 3.  Переглянути відеоурок " Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин"                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             4. Відповісти на питання с. 15-16                                                                                                          

Урок 2. 

Тема. Включення Центрально Східної Європи до сфери впливу радянської/совєтської імперії. Початок «холодної війни».                                                                                                        Завдання

 1. Опрацювати § 2 с. 16 підручника

2. Переглянути презентацію за посилання та скласти за нею опорний конспект

3. Переглянути відеоурок " Холодна війна"

4. Відповісти на питання с. 23-24                                                                                                                                                                                                                                                                                    Урок 3.  

Тема. Поділ Німеччини. Організація Північноатлантичного договору (Північноатлантичний альянс, НАТО) та Організація Варшавського договору (ОВД)                                             Завдання

1. Опрацювати § 3 с. 24 підручника

2. Переглянути презентацію за посилання та скласти за нею опорний конспект

 3. Переглянути відеоурок " Формування біполярного світу"

4. Відповісти на питання с. 31                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

Урок 4. 

Тема. Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства

     Завдання

  1. Опрацювати § 4 с. 38 підручника   

  2. Переглянути презентацію  та скласти за нею опорний конспект

 3. Переглянути відеоурок " Становлення постіндустріального суспільства"                                                                                                                                                                                                           4. Відповісти на питання с. 31

  Урок 5. 

Тема. Рух афроамериканців США за громадянські права. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр.

        Завдання

 1. Опрацювати § 5 с. 46 підручника

 2. Переглянути  презентацію  та скласти за нею опорний конспект

 3. Переглянути відеоурок " Рух афроамериканців США за громадянські права. "

 4. Відповісти на питання с. 54                                                                                                                                                                                                                                

  Урок 6. 

Тема. Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків.

    Завдання

 1. Опрацювати § 6 с. 54 підручника

 2. Переглянути презентацію  та скласти за нею опорний конспект

 3. Переглянути відеоурок " Як наукові відкриття змінили світ "

 4. Відповісти на питання с. 71

  Урок 7.  

Тема. “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель                                                                                                                        Завдання                                                                                                                                            

   1. Опрацювати § 7 с. 71 підручника                         

   2. Переглянути  презентацію та скласти за нею опорний конспект

  3. Переглянути відеоурок " Німецьке економчне диво "

   4. Відповісти на питання с. 79                                                                                                   

  Урок 8. 

Тема. Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС).

    Завдання

 1. Опрацювати § 8 - 12 с. 71 підручника  

 2. Переглянути  презентацію та скласти за нею опорний конспект

 3. Переглянути відеоурок  "Об’єднання Німеччини.  "

  4. Відповісти на питання с. 79

  Урок 9. 

Тема. Процес демократизації в країнах Західної Європи і Америки в другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.: причини, специфіка, наслідки

    Практичне заняття

  1. Опрацювати матеріали для практичного заняття 

   2. Виконати запропоновані завдання

Урок 10. Узагальнення. Тематичний контроль

   Завдання

   1.Повторити § 4 - 12

  2. Виконати запропоновані завдання с. 80                                                                                                                                                                                                                                                                     Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ

Урок 11. 

Тема. Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.

    Завдання

 1. Опрацювати § 9 с. 85 підручника  

 2. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

 3. Переглянути відеоурок "Формування біполярного світу "

  4. Відповісти на питання с.92   

 Урок 12. 

Тема. Сталінська модель соціалізму. Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи.

    Завдання

 1. Опрацювати § 10, 11 с. 92 підручника 

2. Ознайомитись з біографіями особистостей на с. 93, 98

3. Опрацювати історичні документи на с. 94, 97, 99 та відповісти на питання до них (усно)

4. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

5. Переглянути  відеоурок "Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. "

6. Відповісти на питання с.101

 Урок 13. 

Тема. СРСР/СССР після смерті Сталіна. «Хрущовська відлига». Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст.

    Завдання

 1. Опрацювати § 11-12 с.101 підручника 

3. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

5. Переглянути  відеоурок "Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст. "

6. Відповісти на питання с.116   

 Урок 14. Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їхня роль у сучасних міжнародних відносинах.

    Завдання

 1. Опрацювати § 12 с.109 підручника 

3. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

5. Переглянути  відеоурок "Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст. "

6. Відповісти на питання с.116 

 Урок 15. 

Тема. Узагальнення. Тематичний контроль

    Завдання

 1. Повторити § 9 - 12 с.85 підручника 

3. Опрацювати узагальнення до розділу с. 116 - 117

5. Виконати тестові завдання за посиланням наданим перед уроком.


 Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ

 Урок 17. 

Тема. Японія.

    Завдання

 1. Опрацювати § 13 с. 121 підручника  

2. Ознайомитись з біографією Хірохіто с.121

3. Опрацювати історичні документи на с. 122, 124, 127 та дати відповіді на питання до них (усно)

4. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

5. Переглянути відеоурок "Японія "

6. Відповісти на питання с.129                                                     

 Урок 18. 

Тема. Китай.

    Завдання

 1. Опрацювати § 14 с. 129 підручника  

2. Ознайомитись з біографіями Мао Цзедуна та Ден Сяопіна с.137

3. Опрацювати історичні документи на с. 130 та дати відповіді на питання до них (усно)

4. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

5. Переглянути  відеоурок"Китай "

6. Відповісти на питання с.137                                                                                                                 

 Урок 19.

Тема. Утворення Індійської республіки та Пакистану.

    Завдання

 1. Опрацювати § 15 с. 137 підручника  

2. Ознайомитись з біографіями Д. Неру та І. Ганді с.137

3. Опрацювати історичні документи на с. 130 та дати відповіді на питання до них (усно)

4. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

5. Переглянути  відеоурок"Утворення Індійської республіки та Пакистану. "

6. Відповісти на питання с.144                                                                                                                                                                                                                                                                                        Урок 20. 

Тема. Утворення Ізраїлю. «Близькосхідна проблема» та шляхи її врегулювання. Південна Корея

    Завдання

 1. Опрацювати § 16 с. 144 підручника  

2. Виписати в зошит визначення на с. 147, 149, 150, 152

3. Переглянути відеосюжети за посиланнями на с. 145, 150, 152, 153

4. Виписати в зошит дати на с. 153

5. Опрацювати історичні документи на с. 148 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Виконати завдання з картою с. 145

7. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

8. Переглянути відеоурок  "Країни Близького Сходу у другій половині ХХ ст. -  на поч. ХХ ст." за посиланням 

9. Відповісти на питання с.153                                                                     

 Урок 21. 

Тема. Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону у першій чверті ХХІ ст.

    Завдання

 1. Опрацювати § 17 с. 153 підручника  

2. Виписати в зошит визначення на с. 154, 155, 156

3. Переглянути відеосюжети за посиланнями на с. 156

4. Виписати в зошит дати на с. 161

5. Опрацювати історичні документи на с. 157, 159 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Розглянути діаграму та відповісти на питання до неї с. 161

7. Опрацювати біографію Н. Мандели с. 157

8. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

9. Переглянути  відеоурок "Країни Африки у другій половині ХХ - на поч ХХІ ст."

10. Відповісти на питання с.161-162                                                                                                        

   Урок 22. 

Тема. Латинська Америка

 Завдання

 1. Опрацювати § 18 с. 162 підручника  

2. Переглянути відеосюжети за посиланнями на с. с. 163, 164, 165

4. Виписати в зошит дати на с. 171

5. Опрацювати історичні документи на с. 167 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Розглянути діаграму та відповісти на питання до неї с. 169

7. Опрацювати біографію Ф. Кастро Рус с. 165

8. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

9. Переглянути відеоурок  "Латинська Америка після Другої світової війни"

10. Відповісти на питання с.171

 Урок 23. 

Тема. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.

    Практичне заняття

1. Повторити параграфи розділу 4 § 13 - 18

2. Заповнити таблицю за зразком

№ з/п

Метрополія

Назви колоніальних володінь та залежних територій

Африка

Латинська Америка

Близький Схід

Південно-Східна Азія

1.

Велика Британія

Лівія, Нігерія, Судан, Танзанія, …

Гайана, . . .

Ємен, Оман, Бахрейн, …

Індія, Пакистан, …

 

 

 

 

 

3. Виконану роботу відправити на перевірку у Viber в ОП

 Урок 24. 

Тема. Узагальнення. Тематичний контроль

    Завдання

 1. Повторити § 13 - 18 с.121 підручника 

2. Опрацювати узагальнення до розділу с. 171

3. Виконати тестові завдання за посиланням наданим перед уроком.                                                  

 Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ 

 Урок 25. 

Тема. Динаміка холодної війни.

 Завдання

 1. Опрацювати § 19 с. 176 підручника  

2. Переглянути відеосюжети за посиланнями на с. с. 178, 180, 181, 183, 1843

3. Виписати в зошит дати на с. 186

4. Виписати в зошит визначення на с. 179, 180, 185

5. Опрацювати історичні документи на с. 177, 181, 182, 184 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Розглянути ілюстрації  на с. 179, 180 та відповісти на питання до них

7. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

8. Переглянути  відеоурок"Динаміка холодної війни"

9. Відповісти на питання с.186         

Урок 26. 

Тема. Період «розрядки» в міжнародній політиці. Від біполярного до багатополярного світу. 

 Завдання

 1. Опрацювати § 20 с. 187 підручника  

2. Переглянути відеосюжети за посиланнями на с. с. 189, 193

3. Виписати в зошит дати на с. 196

4. Виписати в зошит визначення на с. 187, 193, 194

5. Опрацювати історичні документи на с. 187, 190, 192, 191, 194, 195 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Розглянути діаграми  на с. 194, 195 та відповісти на питання до них

7. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

8. Переглянути  відеоурок"Період розрядки міжнародної  політики"

9. Відповісти на питання с.196                                                                                                                                                                                                                                                                                         Урок 27. 

Тема. Проблема міжнародного тероризму. Російсько-українська війна.  

 Завдання

 1. Опрацювати § 21 с. 196 підручника  

2. Переглянути відеосюжети за посиланнями на с. с. 199, 204

3. Виписати в зошит дати на с. 204

4. Виписати в зошит визначення на с. 187, 193, 194

5. Опрацювати історичні документи на с. 200, 202 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

7. Переглянути  відеоурок"Проблема міжнародного тероризму"

8. Відповісти на питання с.205

 Урок 28. 

Тема. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.

    Практичне заняття

1. Опрацювати матеріали до практичного заняття

2. Виконати запропоновані завдання

3. Виконану роботу відправити на перевірку у Viber в ОП

Урок 29. 

Тема. Узагальнення. Тематичний контроль

   Завдання

 1.Повторити § 20 - 21

 2. Опрацювати узагальнення до розділу V

3.  Виконати  тестові завдання за посиланням наданим перед уроком. 

 Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА

  Урок 30. 

Тема. Науково-технічна революція

 Завдання

 1. Опрацювати § 22 с. 209 підручника  

2. Переглянути відеосюжети за посиланнями на с. с. 211, 212, 213

3. Виписати в зошит дати на с. 217

4. Виписати в зошит визначення на с. 210

5. Опрацювати історичні документи на с. 210 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Переглянути  та скласти за нею опорний конспект

7. Переглянути відеоурок "Науково-технічна революція"

8. Відповісти на питання с.217     

 Урок 31. 

Тема. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства

 Завдання

 1. Опрацювати § 23 с. 218 підручника  

2. Переглянути відеосюжет за посиланнями на с. с. 225

3. Виписати в зошит дати на с. 225

4. Виписати в зошит визначення на с. 210

5. Опрацювати історичні документи на с. 220, 224 та дати відповіді на питання до них (усно)

6. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

7. Переглянути відеоурок "Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства "

8. Відповісти на питання с.225           

   Урок 32. 

Тема. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту

 Завдання

 1. Опрацювати § 2 с. 226 підручника  

2. Виписати в зошит визначення на с. 226, 227, 228, 229, 230

3. Переглянути презентацію та скласти за нею опорний конспект

4. Переглянути відеоурок "Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту"

5. Відповісти на питання с.235 

  Урок 33. 

Тема. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільство: тяглість та зміни 

    Практичне заняття

1. Опрацювати м-ли до практичного заняття

2. Виконати запропоновані завдання

3. Виконану роботу відправити на перевірку у Viber в ОП

Урок 34. 

Тема. Узагальнення. Тематичний контроль

   Завдання

 1.Повторити § 22 - 24

 2. Опрацювати узагальнення до розділу VІ

3.  Виконати  тестові завдання за посиланням наданим перед уроком.                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар